FACEBOOK...

Komentowane artykuły...

Ruszyła rewolucja w kęckim GZOZ - wywiad z dyrektorem

Rozmowa z Adamem Piskorzem, dyrektorem Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kętach.

Jakie „rewolucje” czekają pacjentów kęckiego GZOZ w najbliższym czasie?

Adam Piskorz: Nie wiem czy rewolucja to dobre określenie, wolałbym użyć słowa ewolucja, jednak faktycznie wprowadzamy szereg zmian, na które pacjenci oczekują od lat i których dotychczas nie udało się zrealizować. Pierwsze decyzje są już za mną. Najważniejszą dla pacjentów zmianą jest utworzenie dodatkowego punktu pobrań do badań laboratoryjnych w głównym budynku przychodni, mieszczącym się przy ul. Sobieskiego 35a. Z dwóch dotychczasowych gabinetów zabiegowych utworzyliśmy jeden na piętrze budynku, który obsługiwał będzie dzieci i dorosłych, a w uzyskanym w ten sposób pomieszczeniu na parterze udało się utworzyć  dodatkowy punkt pobrań.

Kto będzie mógł korzystać z nowego punktu?

Adam Piskorz: Utworzenie dodatkowego punktu pobrań pozwoli wreszcie rozwiązać uciążliwy problem kolejek pacjentów oczekujących na oddanie materiału od badań w budynku pogotowia. W pierwszej kolejności kierowani tam będą matki z dziećmi, honorowi dawcy krwi, osoby niepełnosprawne, kombatanci. W razie konieczności -również osoby długo oczekujące w kolejce do obecnego punktu mogą zostać przesunięte do nowego punktu w budynku GZOZ.  Nowe, większe pomieszczenie „dostanie” też medycyna pracy, która w ostatnim czasie jest oblegana. Dzięki temu rozwiązaniu pacjenci będą przyjmowani w komfortowych warunkach, a nie jak dotychczas – przez małe okienko z korytarza.

Kiedy nowy punkt będzie już dostępny?

Adam Piskorz: Jesteśmy na etapie reorganizacji w tych pomieszczeniach i obecnie trwają tam jeszcze prace projektowo-remontowe, które z uwagi na fakt ciągłej pracy personelu i obsługi pacjentów wymagają trochę czasu. Myślę jednak, że punkt uda się uruchomić w marcu 2018 r.

Co Pan planuje w kolejnym etapie organizacyjnych zmian?

Adam Piskorz: Pacjentów czekają przede wszystkim zmiany dotyczące rejestracji telefonicznych. Tu planujemy „rozładowanie” połączeń, by podczas trwającej rozmowy linia nie była zajęta. Będzie też dodatkowy gabinet lekarski, który ułatwi obsługę pacjentów z Opieki Całodobowej. Szczegóły tych działań zdradzę już niebawem.

Komentarze

Tutaj możesz zostawić komentarz aby to zrobić musisz być zalogowany. Możesz to zrobić tutaj...