FACEBOOK...

Komentowane artykuły...

Kody rabatowe - dlaczego warto z nich korzystać? [OGŁOSZENIE PŁATNE]

Kupony rabatowe stały się nierozerwalnym elementem procesu zakupowego na Zachodzie. Któż z nas nie pamięta amerykańskich programów telewizyjnych, w których łowcy promocji wycinali kupony z gazet, a następnie udawali się do supermarketów, by za wybrane przez siebie produkty zapłacić nawet kilkakrotnie niższą cenę? Taka jest właśnie idea korzystania z kodów rabatowych, które w Polsce dopiero od niedawna cieszą się ogromną popularnością.

W czasach dynamicznego wzrostu branży e-commerce i coraz większej świadomości , a co za tym idzie - chęci Polaków do dokonywania zakupów w sieci, prawdziwy rozkwit przeżywają obecnie kupony promocyjne online. I nic w tym dziwnego - możemy dzięki nim kupować znacznie taniej, w dodatku: bez konieczności wychodzenia z domu. Dlaczego jeszcze warto korzystać z kodów rabatowych?

Kupony rabatowe - jak to się zaczęło?

Historia kuponów rabatowych sięga już XIX wieku i wiąże się nierozerwalnie ze znanym dziś na całym świecie czarnym, gazowanym napojem. W 1867 roku Coca-Cola pełniła jednak inną funkcję - sprzedawano ją wówczas w aptekach jako napój leczniczy. Twórca marki John Pemberton wpadł na genialny pomysł, dzięki któremu poszerzył listę swoich potencjalnych klientów. Obiecał więc aptekarzom dwa galony Coca-Coli w zamian za dane adresowe osób mieszkających w pobliżu aptek. Mógł dzięki temu wrzucić do ich skrzynek pocztowych przygotowane wcześniej kupony na darmową szklankę Coca-Coli. Jak łatwo się domyślić: napój ten zasmakował klientom - nie trzeba było więc namawiać ich dłużej do zakupu kolejnych sztuk. Efekt został osiągnięty, a wymyślony przez Pembertona sposób promocji i sprzedaży produktu jest wykorzystywany na szeroką skalę do dnia dzisiejszego.

Kody rabatowe w znanej nam dzisiaj formie udostępniały w Europie głównie sklepy niemieckie. Taka technika sprzedaży stanowiła ważny element ich globalnej strategii. Z czasem jednak kupony promocyjne pojawiły się również w Polsce i niemalże od razu zyskały szerokie grono swoich zwolenników. Dziś funkcjonuje wiele specjalnych serwisów i portali, które agregują kody rabatowe do licznych sklepów internetowych. Jednym z nich jest serwis kod-rabatowy.pl, na którym można znaleźć atrakcyjne zniżki i promocje do niemalże wszystkich polskich sklepów online.

Kody rabatowe - jak to działa?

Na stronach, które agregują zrabatowane oferty, wybieramy to, co nas interesuje, a następnie przechodzimy do składania zamówienia i jego opłacenia w danym sklepie internetowym. Serwisy udostępniające kody rabatowe nie uczestniczą w transakcji, gdyż z rabatu korzysta się w momencie dokonywania płatności, a nie wyboru oferty. Daje to nam gwarancję na to, że sprzedawca nie będzie manipulować jej jakością. Dla ułatwienia poszukiwań kodów rabatowych z konkretnych branż czy sklepów, serwisy takie jak kod-rabatowy.pl wyodrębniają poszczególne kategorie, dzięki którym możemy znaleźć interesujące nas zniżki, nie tracąc przy tym dużej ilości czasu. Kody rabatowe należy wpisywać przy składaniu zamówienia w danym sklepie internetowym - w większości przypadków procedura ta jest bardzo intuicyjna - wyświetla się bowiem specjalne okienko z miejscem na kupon. Po aktywowaniu kodu na ekranie komputera pojawia nam się nowa, obniżona cena.

Dlaczego warto korzystać ze stron z kuponami rabatowymi?

Klienci korzystający z serwisów agregujących kody rabatowe pobierają je za darmo, bez żadnych zobowiązań. Mają tym samym możliwość obniżenia pierwotnej ceny wybranego przez siebie produktu, a co za tym idzie - zaoszczędzenia pieniędzy. Takie strony z kodami rabatowymi można przeglądać na bieżąco i korzystać tym samym z wielu atrakcyjnych zniżek i promocji. Istnieje także możliwość zapisania się do newslettera i regularnego otrzymywania informacji na temat aktualnych promocji.Szereg korzyści zyskują także firmy i sklepy internetowe, które decydują się na współpracę z serwisami agregującymi kody rabatowe. Obecność na tego rodzaju stronach to nie tylko doskonały sposób na pozyskanie większej liczby potencjalnych klientów, ale też skuteczna forma reklamy i świetna okazja do tego, aby pozytywnie kreować swój wizerunek. Marka jest bowiem stale widoczna i polecana, a to z kolei oznacza, że nawet jeśli dana osoba ostatecznie nie skorzysta z kodu rabatowego, to z pewnością zapozna się z ofertą firmy i utrwali sobie w pamięci jej nazwę. Jest to zatem doskonała alternatywa dla reklamy Adwords, w przypadku której płaci się za każde kliknięcie z przekierowaniem na stronę firmy.

To wszystko sprawia, że tego rodzaju model sprzedaży przyjął się jak najbardziej. Kupony rabatowe cieszą się coraz większą popularnością. Przybywa też firm, które zaczynają działać w tym segmencie. W Polsce poziom rozwoju tego rynku jest już podobny do krajów zachodnich. I wszystko wskazuje na to, że w nadchodzącym czasie będzie miał on tendencję wzrostową.





Komentarze

Tutaj możesz zostawić komentarz aby to zrobić musisz być zalogowany. Możesz to zrobić tutaj...