FACEBOOK...

Komentowane artykuły...

Górskimi szlakami z uczniami z ZSP nr 3 Kęty

Tradycją w naszej szkole stały się sobotnie wycieczki górskie. W nowym roku szkolnym również nie brakuje młodych adeptów okolicznych szlaków chętnych do spędzania wolnego czasu na łonie natury z niemałą dawką zdrowego wysiłku.

Rozpoczęliśmy 30 września 2017 r. Odbył się  wtedy rajd na Hrobaczą Łąkę.  Pogoda zachęcała do przebywania na świeżym powietrzu, widoki zapierały dech w piersiach. Choć marsz pod górę trochę męczył, to  wspaniale było dotrzeć do celu, gdzie rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy kiełbaski. Po dłuższym odpoczynku i wspólnych zabawach ruszyliśmy w drogę powrotną.

Kolejny rajd odbył się 14 października. Tym razem celem naszej wyprawy była Barania Góra. Wyruszyliśmy  malowniczą trasą z Wisły Czarne, skąd po 2,5 godz. wspinaczki dotarliśmy na szczyt (1220 m.n.p.m).  Pomimo sporego zachmurzenia i zimnego wiatru  byliśmy dumni z  osiągniętego celu. Powrotna droga obejmowała schronisko na Przysłopie pod Baranią Górą. Zjedliśmy tam ciepły posiłek oraz odwiedziliśmy Muzeum Górskie PTTK. Cała nasza  grupa zmęczona, ale  w radosnych nastrojach powróciła do swych domów… z nadzieją na następną górską wyprawę.